10 תשובות
כן
לא יצא לי
בקושי..
מירב מיכאלי למשל
אני אם אני מוכרחת, בדרך כלל אני בכלל לא יוצרת מגע אלא מסתפקת בשלום
אין הרבה
יצא לי לחבק מישהו ויצא לי ללחוץ יד
תלוי הקרבה , הסיטואציה ועד כמה אני מעוניינת בקרבה עם אותו אחד
תלוי הקרבה , הסיטואציה ועד כמה אני מעוניינת בקרבה עם אותו אחד
מת את בת 50
אנונימית
או שמחבקים או שאומרים פשוט היי וזהו מי לוחץ ידיים חחח
ללחוץ ידיים זה לא תחליף ללהתחבק
באותו הנושא: