4 תשובות
אני לא אוהבת לריב, אבל אני אוהבת לשמוע דעות שונות של אנשים
בלי קללות וזה (:
יש לי ידיד שאומר שאני אוהבת לריב חחח
אני לא, אבל כשצריך... נלחמים על העיקרון שלך חחח
לריב עם אנשים זה כזה כיף, חח לא מבין את האנשים שמציקים לי ואומרים לי שזה הורס לי... מצד שני זאת דרך להתחיל ריב!
ממש לא, זה טבעי, גם אני ככה (: