6 תשובות
3 ימים
אנונימי
בדרך כלל 3 ימים אבל יש בנות שיש להן רק יומיים
זה תלוי בהרבה דברים כמו תזונה גיל הורמונים וכו
שואל השאלה:
באיזה גיל זה הגיוני ואיזו תזונה?
אנונימית
זה הגיוני בגילאים יותר מאוחרים כשהמחזור מתחיל להגמר.
לגבי תזונה, יש נשים שהן בתת משקל אז הווסת שלהן יכול להיות ממש קצר או לא להיות בכלל (כמו נשים בשואה שמרוב הרעב המחזור שלהן הפסיק) אבל בבקשה ממך אל תעשי את זה כי מעורב פה גם הורמונים וגנים ואי אפשר באמת לגרום לווסת להיות רק כמה ימים בודדים.
שואל השאלה:
ברור אני מבינה את זה זה היה מתוך התעניינות
אנונימית
אה אוקיי פשוט היום יש כלכך הרבה בנות שיעשו הכל מהכל לדברים כאלה..אז רק מתוך דאגה הזהרתי