2 תשובות
לא היא בסדר
גם אני הזמנתי ובגלל פסח לא עבדו שבוע אז יביאו לך אותה בעיקוב (אני קיבלתי אותה אתמול)
גם אני הזמנתי ובגלל פסח לא עבדו שבוע אז יביאו לך אותה בעיקוב (אני קיבלתי אותה אתמול)
דווקא מאלי אקספרס כבר איזה ארבעה חודשים מייבשים אותי
באותו הנושא: