2 תשובות
לא היא בסדר
גם אני הזמנתי ובגלל פסח לא עבדו שבוע אז יביאו לך אותה בעיקוב (אני קיבלתי אותה אתמול)
דווקא מאלי אקספרס כבר איזה ארבעה חודשים מייבשים אותי