13 תשובות
הגיוני
לגיטימי ממש
הגיוני לגמרי
אנונימית
ברור מגיע לך פרטיות
בטח את לא אמורה בכלל להגיד לה מה הסיסמה זה לא עניינה זה הטלפון שלך הפרטיות שלך
ברור
שואל השאלה:
אני מרגישה ממש רע עם זה ואני מפחדת שהיא לא תרצה להיות חברה שלי יותר כי היא תחשוב שאני לא סומכת עליה או משהו כזה
אני מרגישה ממש רע עם זה ואני מפחדת שהיא לא תרצה להיות חברה שלי יותר כי היא תחשוב שאני לא סומכת עליה או משהו כזה
אנונימית
בוודאי. היא גם לא אמורה לבקש. זו הפרטיות שלך ובתור חברה טובה היא בכלל לא אמורה לבקש דבר כזה.
ואין קשה לסמוך, זה עניין שלכל אדם יש דברים אישיים שלא צריך לחלוק. זה הכל
ואין קשה לסמוך, זה עניין שלכל אדם יש דברים אישיים שלא צריך לחלוק. זה הכל
ממש לא, אם היא נפרדת ממך בגלל שלא סיפרת לה מה הסיסמה לטלפון שלך זה הסיבה הכי מפגרת שיש, ואת לא יוצאת בכלל כמישהי שאי אפשר לסמוך עליה ואם היא נפרדת כנראה שהיא לא באמת חברה אמיתית
בטח
שמעי, יש לך זכות זו הפרטיות שלך, אבל בואי היא החברה הכי טובה שלך, היא יודעת עלייך הכל לא?
זה לא קשור לזה שאת לא סומכת עליה.. אולי יש דברים שאת לא רוצה שהיא תדע. זה לא ביג דיל. תלוי עד כמה היא קרובה אלייך.
זה לא קשור לזה שאת לא סומכת עליה.. אולי יש דברים שאת לא רוצה שהיא תדע. זה לא ביג דיל. תלוי עד כמה היא קרובה אלייך.
שואל השאלה:
אני פשוט חושבת שטלפון זה דבר אישי ועדיף שלא..
אני פשוט חושבת שטלפון זה דבר אישי ועדיף שלא..
אנונימית
כן ברור
יש לי גם סיסמא לווצאפ למה שיכנסו לי לצאטים
יש לי גם סיסמא לווצאפ למה שיכנסו לי לצאטים
באותו הנושא: