6 תשובות
את יכולה לנסוע ליער חורשים ממש נחמד שם
שואל השאלה:
צריך לשלם?^^
וגם באלי מקום בלי הרבה אנשים
אנונימית
יער
אנונימי
פארק הירקון
אנונימית
יש את יער בן שמן חצי שעה נסיעה ויש מקום לפיקניק שם
אני לא יודעת כמה זמן נסיעה זה אבל אני ממש אוהבת את חוף אולגה