13 תשובות
שהוא מטומטם חסר טאקט
להפרד או שהוא צחק
שהוא הוריד לך 1.5 על משהו, תשאלי אותו על מה
שהוא לא ואו
שואל השאלה:
הוא אמר את זה לאחותי ואמר ש8.5 זה ממש גבוה
הוא אמר את זה לאחותי ואמר ש8.5 זה ממש גבוה
אנונימית
אהבתי שכולם אומרים שגם אישיות חשובה אבל כשנותנים לכם פחות מ10 אתם עונים ככה
שואל השאלה:
^ לפני כמה ימים הוא אמר לי שאני הבן אדם הכי יפה שהוא ראה
ושאני צריכה להיות דוגמנית,מה השתנה?
^ לפני כמה ימים הוא אמר לי שאני הבן אדם הכי יפה שהוא ראה
ושאני צריכה להיות דוגמנית,מה השתנה?
אנונימית
מה הקשר אישיות זה חבר שלה הוא אמור לעוף עליה ולהרים לה ברמות כל הזמן
תקשיבי תשאלי אותו כדאי לך כדי לא לאכול על זה תסביכים וגם אם זה עושה לך לא נעים או חוסר ביטחון ממליצה לך להגיד לו ואם הוא באמת טוב בשבילך הוא יגע איך להגיב
וגם להיות אמיתי איתה. אם ככה אתן לוקחות את זה אתן יותר מדי דרמטיות. אם יש יופי שהוא באמת טוב ואישיות אחלה לא צריך יותר מזה. הוא היה אמיתי איתך, זה הכול.
אמלה מה קשור להיות אמיתי איתה זה התפקיד שלו בתור חבר שלה להרים לה את הביטחון ולגרום לה להרגיש הכי מושלמת בעולם גם אם זה לא נכון
מה הבעיה בזה שהוא רואה אותך בתור 8.5 במראה ואם הוא אמר לך שאת הכי יפה בעולם הוא שיקר לך
יכןל להיות שבשבילו הבן אדם הכי יפה הוא 8.5. תכלס לדעתי בינה מלאכותית יכולה לייצר יופי שעוד לא ראינו. וכן אוליי לדעתו אין נשים יפות בעולם ברמה של 10 ונגיד בת שהיא 10 בשבילו היא איזה דמות מצוירת אוליע
אנונימי
באותו הנושא: