5 תשובות
ממש לא, גם אני ככה
אני ככה גם אבל יש אנשים שזה אומר שאתה מזלזל בהם אם אתה עם אוזניות לידם או שיט בסגנון (מניסיון)
זה לרוב נראה מזלזל כאילו לא אכפת לך מהאנשים אבל אם זה אוזנייה אחת זה בסדר אם זה שתיים זה מציק
אני ככה כי אני מזלזל ואין לי כבוד לרוב האנשים שאני רואה
זה תלוי בך