18 תשובות
כן ברו לכי על זה
שמת לב איך כל הבנות 14 אמרו כן? זה כי הן עושות את זה
אנונימי
לא יודעת אם בסדר או לא אבל כאילו תעשה מה שבא לך אם בא לך להתמזמז בגיל 14 תעשה את זה זה החיים שלך
לא מה
לדעתי לא , לא בגלל שזה רע
אלא כי אתם לא בוגרים מספיק נפשית ושכלית כדי להבין את המשמעויות של הדברים האלה ולעשות דברים שטובים לכם
mephistofeles-לא רק אני עניתי,יש גם 16 ו18 שאמרו כן.
זה לא קשור לגיל זה קשור עד כמה היא בוגרת ומוכנה לזה
איזה הגזמות^
זה כולה נשיקה וקצת חיבוקים ונגיעות זה לא נורא בכלל
קשור לגיל
פחות
בעיניי גיל צעיר מידי.
בעיקרון אין בסדר ולא בסדר, לכולם יש דעות שונות בנושא.
תעשה.י מה שנראה לך, פשוט קח.י בחשבון שאת.ה עדיין צעיר.ה, לא צריך לנסות להתבגר בכוח.
אנונימית
פחחח מי ישמע להתמזמז בגיל 14,חאלס לעשות ביג דיל מכל דבר
כל אחד והגיל שלו, תעשה/תעשי מה שאת/ה רוצה
כן
אנונימית
לא