5 תשובות
ממש לא, לא עשיתי קורס וקיבלתי 800, אבל צריכים משמעת עצמית וללמוד כאילו את בקורס, לא לוותר בגלל שאין לך קורס
למען האמת ללמוד לבד זה יותר טוב, בקצב שלך ובשיטה שהכי מתאימה לך
אנונימי
כן
אנונימי
לא, נגיד אח שלי למד לבד לגמרי בקמפוס איי אל
אנונימית
אני בספק שקיבלת 800 נשמה
ממש לא חייב לעשות קורס
אנונימית
לא חייב לעשות קורס