8 תשובות
להגיד שאת פחות בנויה לקשר כרגע
להגיד יפה שאת פשוט לא מרגישה את אותו הדבר.
אני לא כל כך בנויה לזוגיות כרגע..
אני לסבית
סתם אבל תגידי לו בעדינות שזה מחמיא לך אבל את לא חושבת שאת מוכנה למערכת יחסים כרגע ואת רוצה להרכז בעצמך ובלימודים ובתחביבים או במה שזה לא יהיה (גם אם זה לא נכון לא נורא שקר לבן קטן לא יהרוג אף אחד)
זה מחמיא לי ואתה ממש נחמד אבל
1)אני בקטע עם/של מישהו אחר
2)אני פחות מחפשת זוגיות כרגע..
יש לי חבר/ אני שומרת נגיעה/ מתחתנת בשידוך
אני מה שעשיתי זה פשוט אמרתי לו שהוא סופר מביך וברחתי לחדר הוא הבין לבד.
כל מי שאומר לה להגיד שהיא לא בנויה לזוגיות ואז היא תצא כמה זמן אחרי זה לזוגיות, רק יפגע בו יותר. פשוט תגידי שאת לא מרגישה אותו הדבר וזהו..