13 תשובות
אני לא חושבת שזה יקרה
הלוואי אבל לא נראה לי
לא
למה?
למה?
בחיים לא
לא ולמה שיעשו את זה
מתישהו זה יקרה השאלה מתי
עד שזה יקרה כבר תבוא רשת חברתית אחרת
לא
אנונימית
לא.
אבל יהי רצון שיסגרו אותו.
אבל יהי רצון שיסגרו אותו.
אנונימי
זה רק באמריקה
מה פתאום
לא
באותו הנושא: