7 תשובות
תשטפי ידיים וזהו
כלום, מקסימום אם את אלרגית יהיה פריחה קלה
לא פשוט לשטוף את היידים בסבון זה מלא מחלות
לשטוף ידיים טוב לא חושבת שיקרה משהו
שואל השאלה:
אנונימי מה הבעיה ללטף? אני בדרך כלל לא מלטפת בכלל חתולים אבל הוא פשוט לא הפסיק להיות ליד הרגליים שלי
אנונימית
שואל השאלה:
^^לא התכוונתי לעצבן פשוט יש לי אפס ידע על חתולים ואומרים שהם מפיצים מחלות אז אני לא יודעת
אנונימית
לא יקרה לך כלום פשוט תשטפי ידיים ואת הבגדים אם נגע בהם. בכללי ממליצה שאם חתול נראה חולה לא ללטף אותו וגם לא ללטף גורים כי זה יכול לגרום לנטישה שלהם על ידי אמא שלהם