7 תשובות
אם עשה שינוים ולא בהכרח מין אני מאמינה שכן פשוט בלי השינויים זה כנראה יהיה לא נעים לכולם
אם אותה האשה לא מציגה את עצמה כאשה סטראוטיפית (בגדים נשיים, איפור וכו) אז להכנס לשירותי הנשים יגרום לה ולנשים אחרות אי נעימות גדולה, שהרי הנשים האחרות רואות אותה פיזית כגבר לכל דבר. עדיף שכבר תכנס לשירותי הגברים, אם יש לה חזות גברית היא בטוחה שם. סמנטיקה.
את יודעת זה לא בן שקם בוקר אחד ואומר טוב אני בת
זה תהליך וחלקן נראות יותר נשיות ממך אז....
בקושי יש טרנסיות בישראל שעשו שינוי מין מלא^ כיאלו ניתוח למטה
אם הוא לא עשה שינוי מין אני מניחה שלא
זה יגרום לאי נעימות גדולה.
לא.. אם הגבר רוצה להיכנס צריך להראות כמו אישה בכל התחומים והאזורים ולעשות שינוי מין