9 תשובות
כי את מתחרטת על מה שעשית? ואת רוצה אותו גם?
כי התנהגת מגעיל ורק עכשיו את מבינה את זה?
כי עכשיו את כל רוצה את הקשר הזה ואת מבינה שזה כבר לא יקרה?
כי זה היה הרגל בחיים שלך שאת לא ייחסת לו חשיבות ועכשיו שהוא חזר את פתאום מרגישה בחסרונו ומרגיש לך מוזר שגרה בלי ההודעות שלו זה לא רק את כולם ככה אולי תחכי קצת ותשלחי לו הודעה? או שתנסי לשכוח ממנו שתי האופציות היחידות
~$
כי התנהגת מגעיל בלי כבוד ועכשיו הוא חסר לך והבנת שהוא חשוב לך שאת אוהבת אותוו ועכשיו את מתחרטת והמצפון עומד אצלך בדלת הכי טוב זה לדבר על זה גם אם התשובה שלילית או לא זה להוריד אבן מהלב ולהביע חרטה זה חשוב אם את באמת מתחרטת והוא עדין חשוב לך תשלחי הודעה ותזרקי תאגו לפח זה העצה הכי טובה שיכלתי לרשום לך .
בני כמה אתם?
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא שהתרגלתי להודעות הוא באמת חסר לי, אם זה היה מישהו אחר לא היה אכפת לי
אנונימית
בקיצור את מתחרטת, חיים רק פעם אחת
תזכרי תמשפט הזה אם את מרגישה שהוא חשוב לך ואת לא רוצה לנתק קשר אל תפספסי אותו יכול להיות שהוא הדבר הכי טוב שיקרה לך,
לכי תדעי, אני אומרת שלחי לו הודעה שלא תחיי עם התחושות פספוס כי זה הטי חרא
~$
הייתם בקטע?
אנונימי
שואל השאלה:
כן הינו בקטע
למה?
אנונימית