13 תשובות
זה נקרא גזענות
אז נראלי שפחות
אז נראלי שפחות
זה גזענות
אנונימי
מותר
פשוט זה גזעני
פשוט זה גזעני
אפשר
זה גזעני
פלילי לא
אבל תגיד את זה ליד אדם כהה עור סביר להניח תקבל מכות
פלילי לא
אבל תגיד את זה ליד אדם כהה עור סביר להניח תקבל מכות
אנונימית
מותר פשוט פחות מכבד את המיעוט
אני תמיד אומר את זה
אם אתה לא יכול להילחם כמו ג'קי צ'אן אז אני לא ממליץ לך...
אנונימי
לא אפשר לתבוע אותך על זה, כושי או ניגר, זה לא ייחוס גאוגרפי אלא אמירה גוטה שמתייחס לכם ככאלו.. וזה נשמע בעלבון. גם שניגר נ לא רלוונטי כי אין פה ניגרים אבל זה כמו שאומרים חס וחלילה "מוות לשמאלנים" מתייחסים לשמאלנים בתור קללה אז עוד יותר על כושים וזה בית המשפט קבע
מותר
אני אומר כל הזמן
^ לא הופך את זה לבסדר
אנונימי
בטח שכן
באותו הנושא: