6 תשובות
כן אני עושה את זה לפעמים
כן, לא רוצה שכל דבר יהיה קשור למשתמש שלי
גם כל כמה חודשים אני משנה תמונה ושם ואת הביו
גם כל כמה חודשים אני משנה תמונה ושם ואת הביו
משתדלת שלא
לא בשביל מה הסיפור הזה
כן. לא שואלת הרבה שאלות בכל אופן,
אבל אוהבת איך שזה נראה כשזה ריק.
אבל אוהבת איך שזה נראה כשזה ריק.
באותו הנושא: