5 תשובות
לישון
תשארי ערה, אני כל לילה נשארת ערה ואני בכלל לא עייפה כשמגיע הבוקר משום מה...אני נשארת ערנית עד הלילה
אני הולכת לישון
באמת שעדיף לך לישון
כל שעה של שינה זה טוב
גם אני מתלבטתת
YBL