4 תשובות
תבדוק מה האינסטגרם שלה ותשלח לה הודעה
שואל השאלה:
אין לי אינסטגרם היה לי מחקתי
אין לי אינסטגרם היה לי מחקתי
אנונימי
קודם כל אחת הבעיות העיקריות זה שאתה מציין בעיקר פרט אחד וזה יופי,מלבד יופי היא בן אדם נעים? נחמד? חכמה? שמת לב לדברים שיש לכם במשותף? אתה גם אובר מציין את זה וזה לדעתי בעיה בפני עצמה,אני מבין את ההרגשה אבל קח דברים בפרופורציה יש עוד בנות יפות מלבדה ואם אתה באמת אוהב אותה אז קח את הפרטים שציינתי ותנסה להרכיב עוד ועוד נתונים עליה עד שתכתוב מכתב/תגובה ועשה טובה כשתכתוב את הברכה/מה שיהיה?!
תתייעץ ותכתוב עם סימני פיסוק/נקודה תכתוב את זה באופן ראוי כמובן שכך או כך זה יהיה טוב והיא לא בהכרח תתקע על זה אבל עדיין אולי זה עדיף כך או כך תנסה כרגע להציב יעדים ולשפר את עצמך ,תבדוק אם לפי הפשט והקבלה יש בכלל התאמה בינכם ועל הדרך תנסה להשיג כמה שיותר פרטים עליה כולל מספר פלאפון(שיהיה לך לעת הצורך) בכל אופן כפי שציינתי כרגע תציב יעדים ותנסה להשתפר בכל אופן אפשרי,אני לא יודע מה הגיל שלך אבל כבר בתקופת החטיבה אני בניתי קבוצות עם מאות אנשים גם מהארץ ומהעולם על בסיס משחקים שהייתי בטופ בהם(זה לא צורת ביטוי הכוונה לליטרלי טופ)
זה עוזר אחר כך בעתיד אם תצטרך קשרים עם אנשים בתחום הסייבר ועוד תחומים,למה זה חשוב? אני לא מכיר אותה אבל סטטוס כנדמה שבדרך כלל נותן רושם טוב תזכור גם שאם כל הכבוד אליה אתה אדם בפני עצמך אבל שוב ברגע שאתה יוצר סביבה סביבך וקשרים תוכל דרך הקשרים להגיע אליה,לדוגמא נראה לי עוד שהייתי בכיתה ט הגעתי לרמה שמישהי סיפרה על עצמה ותוך רגע מישהו שלח לי תמונה שלה,
(היא שמעה עליי ממלא כנראה)
אם תגיע לרמה כזאתי? זה לא בהכרח יהיה קשה אבל אני ממליץ בחום שתבנה קשר שיגיע לחתונה ובלי חיבוקים ודברים מעבר עד החתונה תתחזק בדת חביבי ערכים ואמונה יותר חשובים מי"קראש" ריגעי
תתייעץ ותכתוב עם סימני פיסוק/נקודה תכתוב את זה באופן ראוי כמובן שכך או כך זה יהיה טוב והיא לא בהכרח תתקע על זה אבל עדיין אולי זה עדיף כך או כך תנסה כרגע להציב יעדים ולשפר את עצמך ,תבדוק אם לפי הפשט והקבלה יש בכלל התאמה בינכם ועל הדרך תנסה להשיג כמה שיותר פרטים עליה כולל מספר פלאפון(שיהיה לך לעת הצורך) בכל אופן כפי שציינתי כרגע תציב יעדים ותנסה להשתפר בכל אופן אפשרי,אני לא יודע מה הגיל שלך אבל כבר בתקופת החטיבה אני בניתי קבוצות עם מאות אנשים גם מהארץ ומהעולם על בסיס משחקים שהייתי בטופ בהם(זה לא צורת ביטוי הכוונה לליטרלי טופ)
זה עוזר אחר כך בעתיד אם תצטרך קשרים עם אנשים בתחום הסייבר ועוד תחומים,למה זה חשוב? אני לא מכיר אותה אבל סטטוס כנדמה שבדרך כלל נותן רושם טוב תזכור גם שאם כל הכבוד אליה אתה אדם בפני עצמך אבל שוב ברגע שאתה יוצר סביבה סביבך וקשרים תוכל דרך הקשרים להגיע אליה,לדוגמא נראה לי עוד שהייתי בכיתה ט הגעתי לרמה שמישהי סיפרה על עצמה ותוך רגע מישהו שלח לי תמונה שלה,
(היא שמעה עליי ממלא כנראה)
אם תגיע לרמה כזאתי? זה לא בהכרח יהיה קשה אבל אני ממליץ בחום שתבנה קשר שיגיע לחתונה ובלי חיבוקים ודברים מעבר עד החתונה תתחזק בדת חביבי ערכים ואמונה יותר חשובים מי"קראש" ריגעי
אוקי ריפרפתי קודם קראתי שוב וגם מה שציינת פה ותוכל להוריד נטו בשבילה אבל לא בהכרח ממליץ ואם היה לה חבר אני לא בטוח עד כמה סאט הערכים שלה רחב היות ואתה אובר שם עליה והיא בזמן הזה כנראה היתה עם חבר(הכוונה אולי מבחינת הרושם המוטעה שכנראה נתנה לך אבל לא בטוח)