4 תשובות
שואל השאלה:
גם אתם מרגישים את הדילאיי במשחק השנה?
משחק קשה יותר ורובוטי לעומת שנים קודמות?
גם אתם מרגישים את הדילאיי במשחק השנה?
משחק קשה יותר ורובוטי לעומת שנים קודמות?
אנונימי
לא משהו הקודמים היו יותר טובים
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
אנשים עוד משחקים בזה?
באותו הנושא: