4 תשובות
שואל השאלה:
גם אתם מרגישים את הדילאיי במשחק השנה?
משחק קשה יותר ורובוטי לעומת שנים קודמות?
אנונימי
לא משהו הקודמים היו יותר טובים
שואל השאלה:
כן
אנונימי
אנשים עוד משחקים בזה?