9 תשובות
שואל השאלה:
זה הקישור לסרטון
אנונימי
חצי מהאוכלוסיה בארה"ב לא מאמינים שהייתה נחיתה ואני נוטה להאמין להם
לא חושבת
אם אני לא טועה
ארצות הברית ניסתה להתחרות בברית המועצות
שואל השאלה:
השאלה שלי זה פשוט שהם נחתו באולפן.
תצפו בסרטון ותגידו לי .
אנונימי
כן אני שמעתי שהם זייפו את הנחיתה
ועכשיו שגם אני רואה הוכחות ועדויות לכך זה רק מחזק ומוכיח שהנחיתה האמריקנית שקרית
כן הם אף פעם לא הגיעו לירח, בסרט מיניונים עשו גם הומאז לאולפן שבו כל הסיפור הזה בויים, לפני לא הרבה זמן גם נאסא הודיעה שכל החומרים שהיו על הנחיתה נעלמו (מדובר בחדרים של שרתים לפחות)
מה פתאום, ספאמיסט נחמד ש"שואל שאלה" כדי לדחוף את סרטון התעמולה שלו
הרי הרב אמנון יצחק אמר שלא!
שואל השאלה:
לא הבנתי מה אמרת אם אפשר שתסביר לי
אנונימי
הם היו על הירח. כל ההוכחות שראיתי עד היום לכך שהם לא היו שם, יכולות להיות מופרכות בשתי משפטים.
(שלא נדבר על זה שליטרלי יש צילום שלהם שם, וצילומים נוספים, בלתי תלויים, של מה שהם השאירו)