6 תשובות
לא בהכרח נגעלת כי היא אמרה בהתחלה שהיא שונאת מגע
לא חושבת נגעלת אחרת היא לא הייתה איתך.. יש אנשים שלא אוהבים מגע ומכירה כמה כאלה אולי בהמשך של הקשר כ שתתקרבו יותר תוכל לדבר על זה
יש אנשים שפשוט לא בנוח עם זה זה לא קשור אליך, תנסה לדבר איצה על זה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכם
אנונימי
אני באמת לא פה כדי להרוס, אבל זה היה ככה עם האקסית שלי, כאילו זה מאוד שונה כי איתה זה בא במקום של היה לה קשה לצאת מהארון, אבל אני בן אדם שמראה חיבה דרך מגע, והיא לא הייתה מוכנה שאני אגע בה בציבור, או שאנחנו לבד (כשהיינו לבד היינו מתכרבלות לפעמים, מקסימום) וזה באמת פער מאוד גדול וזו בתכלס הסיבה שבגללה נפרדנו.
אני חושבת שזה מאוד חשוב לדבר על זה ואולי תשאל אותה אם יש סיבה ללמה היא לא אוהבת את זה ותסביר לה שאתה יכול לנסות לעזור לה לשפר את המערכת יחסים שלה עם מגע פיזי, ולהסביר לה שזה חשוב לך.. היא לא נגעלת ממך מן הסתם, היא אוהבת אותך, אבל פשוט תדבר איתה על זה..
יש אנשים שפשוט לא אוהבים מגע וזה לא בגלל שהם נגעלים פשוט קשה להם עם התחושה, מישהי שאני מכירה יש לה את זה וזה לא כי היא נגעלת ממני