התחברות
הרשמה
מביך ללכת לבית ספר עם הצמות צדפים האלה מאילת?
גם העלתי סטורי אחרי שלא העלתי מלא זמן שאני באילת וגם רשמתי בקבוצה של חברות שלי שהם שאלו למה אני לא באה בשישי
זה מביך ללכת על זה לבית ספר?? רק למחר ובשני כבר להוריד
15 באפריל 2023, 21:20
4 תשובות
למה שיהיה מביך זה מהמםם
ס
סטיפסית ר(צינית)
ממש לא מביך
מ
מי שמאמין לא מפחד❤
אני גם הלכתי פעם זה יפה
S
Star girl
הלכתי עם זה חודש חחח לא זה ממש לא מביך הכל בסדר
נישנוש