16 תשובות
אין שום בעיה בלא לחפש זוגיות
לא חושבת שזה קשור בהכרח לבגרות
אולי מחפש את האחד
זה לא חוסר בגרות, זה פשוט שאתה משקיע את הזמן שלך במה שיותר חשוב לך- בהשכלה, בקריירה וכו.
זוגיות לא מראה על בגרות.
זוגיות לא מראה על בגרות.
אולי חברים שלך במקום אחר בחיים
שואל השאלה:
נו ואם הייתי גיי אז הייתי אמור לחפש זוגיות רק עם גבר, מה לעזאזל הקשר
נו ואם הייתי גיי אז הייתי אמור לחפש זוגיות רק עם גבר, מה לעזאזל הקשר
אנונימי
לא, זה אומר שאתה מרוכז בדברים אחרים. זה בסדר לרצות להגשים את עצמך באזור אחד לפני השני, וגם אם אתה בכלל לא מעוניין במערכות יחסים גם בעתיד זה בסדר.
אם את לא רוצה לחפש זאת זכותך המלאה , זה לא אומר כלום
אין קשר לבגרות או לא, אני בת 24 ולא מחפשת שום זוגיות גם. אני מעדיפה ללמוד וליהנות מהחיים שלי כרגע לבד או עם חברים
שואל השאלה:
שמע אין לך הרבה בקופסה אה.
גם גייז מחפשים זוגיות, אם הייתי רושם שלא בא לי ספציפית מערכת יחסים עם נשים היה אולי הגיון בתיאוריה שלך.
שמע אין לך הרבה בקופסה אה.
גם גייז מחפשים זוגיות, אם הייתי רושם שלא בא לי ספציפית מערכת יחסים עם נשים היה אולי הגיון בתיאוריה שלך.
אנונימי
זה לא קשור לבגרות אתה פשוט נותן מהמזמן שלך לדברים אחרים שיותר חשובים מלמצוא מישהי/מישהו.
כל אחד והזמן שלו. אל תילחץ. זה יגיע.
אם אתה לא רואה בזה צורך - אין סיבה שתעשה את זה . אל תעשה אף פעם דברים כי "חברים שלך עושים" זה יהרוס לך את החיים בסופו של דבר.
שואל השאלה:
חמודי, הבעיה שאתה חושב שאני מתפדח להגיד שאני גיי או שיש בזה בושה.
נזרום איתך, אני גיי ומת על בולבלים ועדיין לא בא לי זוגיות. זה עדיין לא עונה על השאלה שלי.
דווקא נראה שמדובר יותר נקודה רגישה אצלך הניסיון לשכנע שיש משהו פסול בלהיות הומו.
חמודי, הבעיה שאתה חושב שאני מתפדח להגיד שאני גיי או שיש בזה בושה.
נזרום איתך, אני גיי ומת על בולבלים ועדיין לא בא לי זוגיות. זה עדיין לא עונה על השאלה שלי.
דווקא נראה שמדובר יותר נקודה רגישה אצלך הניסיון לשכנע שיש משהו פסול בלהיות הומו.
אנונימי
כי אתה כנירא מרוכז בלימודים או בכל דבר אחר
אם אתה עצמאי ולומד לתואר - אתה בוגר יותר מכל גבר שמחפש זוגיות ולא עצמאי ולא עובד.
זה פשוט לא דבר שמעניין אותך, כנראה יעניין יותר אחרי שתעשה תואר ראשון.
זה פשוט לא דבר שמעניין אותך, כנראה יעניין יותר אחרי שתעשה תואר ראשון.