8 תשובות
שואל השאלה:
אני רוצה להתאמן בגיטרה והם משחקים במחשב וצועקים עליי שזה מפריע להם
אפילן כשאני מנגנת בלי להדליק את המגבר :(
אנונימית
הכי הגיוני שיש. כל אחד צריך זמן לעצמו בשקט
לא, זה לגיטימי
הגיוני לגמרי
ממש לא, זה מובן לגמרי.
הם הכל בשבילי ולפעמים בא לי לבעוט אותם מפה זה בסדר
זה יכול להישמע קצת אגואיסטי לאחרים, את פשוט צריכה את השקט ומהרחב האישי שלך, הגיוני לדעתי שתרצי לא להיות לידם ושהם לא יבואו כל הזמן, אפילו מוצדק עם התנהגות כזו