2 תשובות
יופי הוא משהו שכל אחד רואה בצורה אחרת. לדעתי היא ממש יפה, אבל לא כולם חושבים אותו דבר.
זאת דעה אישית,
שאלה מיותרת לדעתי
המשך יום טוב