5 תשובות
כן בודאי. כשאנו רוצים לשאול שאלה באתר ולא בטוחים אם היא חוקית, או שאנו רוצים לדבר או סתם לשאול שאלה כלשהי את אחד הנאמנים, אנו תמיד יכולים ורשאים לשלוח הודעה בפרטי לאחד מהם, בשביל זה הם כאן, זה חלק מהתפקיד שלהם. הם אמנם לא חייבים לענות אבל זה עדיין נחשב כחלק מתפקידם כנאמנים.
כן.
הם לא נושכים.
לא חושבת שאמורה להיות עם זה בעיה
כן מי יישמע .. שלחי