7 תשובות
יהיה בסדר
יש למו צבא מבין החזקים בעולם
יש לנו את אמריקה לטובתנו שגם לא יש את הצבא בין החזקים בעולם
לא ישמידו אותנו בככ קלות ותמיד האירנים מאיימים עלינו מה חדש
לשמוע מוזיקה
איראן זה לא כמו עזה יש להם טילים מתוכננים זה באמת לא צחוק
אנונימי
הכל טוב הצבא שלנו חזק וגם יש תמיכה מעוד ארצות.
אנונימית
יש לנו מספיק תמיכה ונקבל עוד יותר אין צורך לדאוג אם נפעל לפי ההוראות גם
יופי אז ננצח