9 תשובות
עדיף שלא כי זה עושה שיצמח מהר יותר
תעשי שעווה למה מספרים זה יוצא לא טוב
שואל השאלה:
אסור לי שעווה כי יש לי נטייה לפיגמנטציה, לא עשיתי שעווה או הורדתי את זה מקצועית בחיים
אנונימית
לא, תעשי עם חוט
את יכולה אבל זה סתם, הכי עדיף שעווה לדעתי
תעשי שעווה או פינצטה עם מספריים זה יראה כמו שפם של גבר
תעשי עם חוט זה טוב
לא אחרי הרבה פעמים זה כבר יראה כמו שפם של גבר וחבל
עדיף שלא זה מצמיח עבה יותר עם מספריים
יש מכונה מיוחדת לזה בסופר פארם
ויש משחות ששמים שם למשך כמה דקות ואז מורידים