6 תשובות
אני בוכה האם זו השעה של הבידור?
וטרינר אני מניחה
מאן! לזה אני קורא אקשן
אני לא מצליחה להפסיק לצחוק
ולשאלתך וטרינר
וטרינר....
"זה היה מגניב", הכל טוב איתך?

נשמע מדאיג, וטרינר