6 תשובות
אני בוכה האם זו השעה של הבידור?
וטרינר אני מניחה
וטרינר אני מניחה
מאן! לזה אני קורא אקשן
וטרינר
אני לא מצליחה להפסיק לצחוק
ולשאלתך וטרינר
ולשאלתך וטרינר
וטרינר....
"זה היה מגניב", הכל טוב איתך?
נשמע מדאיג, וטרינר
נשמע מדאיג, וטרינר
באותו הנושא: