5 תשובות
את עולה לכיתה ז'?
גם אני עברתי את זה
גם אני עברתי את זה
זה הכי בקטנה
(בתור מישהי שיודעת) הם עושים את הראיונות האלה בשביל להכיר קצת את התלמידים שהם מכניסים לכיתה, הרבה פעמים חלק מהם לא ככ יודעים לתקשר עם ילדים אחרים אז הם רוצים לראות את איזה סוגים של ילדים הם עומדים ללמד
זה באמת הכי בקטנה בטח ישאלו אותך אם יש לך הרבה חברים או בכללי חברים בשכבה ואת התחביבים שלך, מה שאת אוהבת לעשות בזמן הפנוי וקצת על סדר היום שלך
(בתור מישהי שיודעת) הם עושים את הראיונות האלה בשביל להכיר קצת את התלמידים שהם מכניסים לכיתה, הרבה פעמים חלק מהם לא ככ יודעים לתקשר עם ילדים אחרים אז הם רוצים לראות את איזה סוגים של ילדים הם עומדים ללמד
זה באמת הכי בקטנה בטח ישאלו אותך אם יש לך הרבה חברים או בכללי חברים בשכבה ואת התחביבים שלך, מה שאת אוהבת לעשות בזמן הפנוי וקצת על סדר היום שלך
פשוט תהיי בלי לחץ ולהראות עפ ביטחון
הראיון ממש פשוט שואלים בת כמה את למה את רוצה להתקבל לפה מה את רוצה להיות שתהיי גדולה
שאלות רגילות מה את אוהבת לעשות כמה זמן את משקיעה בשיעורי בית במה ההורים שלך עובדים למה את רוצה להתקבל
באותו הנושא: