12 תשובות
לא מוזר בכלל
ממש לא, אפילו אפשר לטשטש יותר למראה טבעי יותר
שואל השאלה:
כן אני התכוונתי שזה יצא טבעי, פשוט יש לי אותם כמה שנים וזה לא זמני, אז חשבתי שזה יהיה מוזר אם פתאום אתחיל לשים
אנונימית
את לא חייבת, חבל להתחיל לשים איפור אם את לא רגילה
שואל השאלה:
לא בקטע של חייבת, אני כן רוצה לשים פשוט חשבתי שזה יהיה מוזר
אנונימית
לא מוזר
ממש לא תעשי מה שטוב לך
גם אני התחלתי לשים באמצע השנה (לפני חודשיים כזה) .
היה קשה להתרגל לשגרת האיפור וילדים מהכיתה שלי הסתכלו עליי מוזר אבל מאז אני מרגישה יותר בנוח עם עצמי בלי הכהויות בעיניים .
ממש לא מוזר זה יחמיא לך רק שהקונסילר יהיה בצבע של הפנים שלך שיהיה טבעי