19 תשובות
כי זה מנהג שאחרי פסח עושים את זה
כי זה סגולה לפרנסה בשבת אחרי פסח
זה סגולה
סגולה לפרנסה
סגולה לפרנסה מהפרשת חלה שעושים אחרי פסח "מפתח הפרנסה"
מנהג
גם אני עכשיו עשיתי חחחח
גם אני עכשיו עשיתי חחחח
סגולה לפרנסה
יש הרבה שעשו את זה בגלל מי שנרצחו ועוד שעשו בגלל סגולה אחרי פסח
סגולה לפרנסה בשבת אחרי פסח
סגולה
סגולה לפרנסה
אני חושבת שהבינו מה זה מהתשובות הראשונות גם בלי שתתחילו לענות
אנונימית
עושים את זה בשבת לאחר פסח
סגולה לדברים טובים
ד.א. השנה ספציפית גם נוהגים בצורת לב בגלל הפיגועים
ד.א. השנה ספציפית גם נוהגים בצורת לב בגלל הפיגועים
עושים חלות בצורת מפתח כי זו סגולה לפרנסה. זה מנהג ישן.
לגבי הפיגועים זה טרנד חדש.
לגבי הפיגועים זה טרנד חדש.
סגולה לפרנסה, אני עשיתי גם עם לב בפנים לזכרונם של הנפטרים לאחרונה
כי זאת סגולה לפרנסה לעשות חלה בצורת מפתח בשבת שאחרי פסח
ברכה לפרנסה
אנונימית
מסתבר שסגולה לפסח
אמא שלי אפתה חלה בצורת מפתח היום ועכשיו שראיתי את השאלה הסתכלתי בגוגל וזה נכון
אמא שלי אפתה חלה בצורת מפתח היום ועכשיו שראיתי את השאלה הסתכלתי בגוגל וזה נכון
באותו הנושא: