יש לי מדריכה שאני ממש ממש אוהבת אותה ואני מפחדת שהיא חושבת שאני אובססיבית אליה
היא מדריכה אותי במחול, ומתישהו ספרתי כמה שיעורים נשארו איתה כי היא עוד מעט היא עוזבת וחברה שלי מהמחול דיברה איתה בוואטספ על זה והיא רשמה לה שנשארו 6 שיעורים והמדריכה כתבה וואי ספרת וחברה שלי כתבה לה ****(השם שלי) ספרה, זה ממש אובססיבי? אתם חושבים שהיא תזכור אותי ככה?