8 תשובות
ועוד יותר שאמריקה וארצות נוספות מתערבות שגם הן כבשו את האינדייאנים
שואל השאלה:
^ לא הבנתי מה הקשר בין התשובה שלך לשאלה שלי. העמים שציינתי כיום חיים תחת כיבוש ערבי, והם צומצמו משמעותית בגלל הכיבוש הערבי במאה ה7 (כתוצאה מהכפייה האיסלאמית). הערבים כפו על אותם העמים את האיסלאם וכבשו את ארצם, אז מי הם שיתלוננו על כיבוש? צביעות
^ לא הבנתי מה הקשר בין התשובה שלך לשאלה שלי. העמים שציינתי כיום חיים תחת כיבוש ערבי, והם צומצמו משמעותית בגלל הכיבוש הערבי במאה ה7 (כתוצאה מהכפייה האיסלאמית). הערבים כפו על אותם העמים את האיסלאם וכבשו את ארצם, אז מי הם שיתלוננו על כיבוש? צביעות
אנונימי
שואל השאלה:
^ מה זאת אומרת? למה כמות הזמן שעברה מאז משנה? העמים שנכבשו על ידי הערבים עדיין קיימים (מצרים, ירדנים, אלג'יראים וכו').
^ מה זאת אומרת? למה כמות הזמן שעברה מאז משנה? העמים שנכבשו על ידי הערבים עדיין קיימים (מצרים, ירדנים, אלג'יראים וכו').
אנונימי
שואל השאלה:
^ לא דיברתי על להעניש אותם, שאלתי להם הם חושבים שיש להם את הזכות להתלונן על "כיבוש" כשהם עשו את זה בעצמם.
לגבי השאלה שלך, הבעיה היא שהם עדיין גרים בשטחים כבושים, זה לא שהם נסוגו מהאזורים שהם כבשו, אלא הם התבוססו שם, כך שכמו שאת טוענת שאנחנו כובשים את הפלסטינים, העמים שנכבשו על ידי הערבים יכולים לטעון שהערבים עדיין כובשים אותם.
^ לא דיברתי על להעניש אותם, שאלתי להם הם חושבים שיש להם את הזכות להתלונן על "כיבוש" כשהם עשו את זה בעצמם.
לגבי השאלה שלך, הבעיה היא שהם עדיין גרים בשטחים כבושים, זה לא שהם נסוגו מהאזורים שהם כבשו, אלא הם התבוססו שם, כך שכמו שאת טוענת שאנחנו כובשים את הפלסטינים, העמים שנכבשו על ידי הערבים יכולים לטעון שהערבים עדיין כובשים אותם.
אנונימי
שואל השאלה:
^ ערבים הם ערבים, התקופה שבה התחיל הכיבוש לא רלוונטית, כי אותו כיבוש עדיין מתרחש.
^ ערבים הם ערבים, התקופה שבה התחיל הכיבוש לא רלוונטית, כי אותו כיבוש עדיין מתרחש.
אנונימי
שואל השאלה:
^ מביך שלך, באמת נפגעת מהאמירה "ערבים הם ערבים"? מה גזעני באמירה הזאת?
^ מביך שלך, באמת נפגעת מהאמירה "ערבים הם ערבים"? מה גזעני באמירה הזאת?
אנונימי
שואל השאלה:
^ אבל הם חיים באדמה כבושה, הם כבשו את האדמה של אותם העמים ואותו כיבוש עדיין ממשיך כי הם לא נסוגו מהאדמות האלו. לפני המאה השביעית, הערבים חיו רק באזור של ערב הסעודית, תימן, האמירויות וכו', אבל אז הם כבשו את כל צפון אפריקה ואת שאר המזרח התיכון.
אני מניח שאת רוצה שאנחנו "נפסיק" את הכיבוש ונסוג מהשטחים, אז במידה שזה קורה, גם הערבים צריכים לחזור לארצם המקורית ולעזוב את צפון אפריקה (ודרך אגב, זה אומר שהם יצטרכו גם לעזוב את הגדה המערבית, כי היא לא חלק מחצי האי ערב).
^ אבל הם חיים באדמה כבושה, הם כבשו את האדמה של אותם העמים ואותו כיבוש עדיין ממשיך כי הם לא נסוגו מהאדמות האלו. לפני המאה השביעית, הערבים חיו רק באזור של ערב הסעודית, תימן, האמירויות וכו', אבל אז הם כבשו את כל צפון אפריקה ואת שאר המזרח התיכון.
אני מניח שאת רוצה שאנחנו "נפסיק" את הכיבוש ונסוג מהשטחים, אז במידה שזה קורה, גם הערבים צריכים לחזור לארצם המקורית ולעזוב את צפון אפריקה (ודרך אגב, זה אומר שהם יצטרכו גם לעזוב את הגדה המערבית, כי היא לא חלק מחצי האי ערב).
אנונימי
שואל השאלה:
^ כנראה לא הבנת, הכוונה שלי הייתה שערבים בעבר כבשו, ואותם האנשים חיים באותו האזור כיום, זה עובדתית נכון. אני מסכים שהם "אנשים שונים", אבל הם עדיין ערבים.
^ כנראה לא הבנת, הכוונה שלי הייתה שערבים בעבר כבשו, ואותם האנשים חיים באותו האזור כיום, זה עובדתית נכון. אני מסכים שהם "אנשים שונים", אבל הם עדיין ערבים.
אנונימי
באותו הנושא: