4 תשובות
פשוט תדברו רגיל ואין מה לעשות את גם צריכה להתחיל שיחות זה לא יכול להיותקשר חד צדדי
סליחה אבל תשלחי הודעה מה כבר יכול לקרות? מה זה אם אתה רוצה בוא תדבר איתי

לא יקרה כלום אם תתחילי שיחה פעם פעמיים, זה ייתן לו הרגשה שאתה מתעניינת בו
תגידי שהוא מוזמן לשלוח וזהו
הייתי אומרת משהו כמו כזה-
כן, סליחה. לא יצא פשוט