14 תשובות
לגיטימי
הגיוני
הלוך חזור?
שואל השאלה:
רק הלוך
רק הלוך
אנונימית
מאיזה תחנה יצאת?
שואל השאלה:
^ של קריית מוצקין
^ של קריית מוצקין
אנונימית
לא הגיוני, זה אמור לעלות 27 שח.
מצרפת לך קישור של אתר לחישוב תעריפים של משרד התחבורה
מצרפת לך קישור של אתר לחישוב תעריפים של משרד התחבורה
קישורים מצורפים:
האם יכול להיות שלא ביצעת יציאה/כניסה בתחנה - הכוונה שלא תיקפת בתחנת המוצא/היעד שלך?
אם כן, לפי הוראות משרד התחבורה בן אדם שלא ביצע כניסה/יציאה בתיקוף שלו באחת מהאפליקציות יחוייב ב48.5 ש"ח אוטומטית.
אם לא, פני למוביט ותדרשי שיפצו אותך - ותעברי בדחיפות לרב פס - מומלץ בחום!
אם כן, לפי הוראות משרד התחבורה בן אדם שלא ביצע כניסה/יציאה בתיקוף שלו באחת מהאפליקציות יחוייב ב48.5 ש"ח אוטומטית.
אם לא, פני למוביט ותדרשי שיפצו אותך - ותעברי בדחיפות לרב פס - מומלץ בחום!
וכל התגובות פה, זה לא לגיטימי לנסיעה כזו.
הגבול הוא 48 שקלים ברכבת - וזה למרחקים גדולים כגון באר שבע - כרמיאל.
הגבול הוא 48 שקלים ברכבת - וזה למרחקים גדולים כגון באר שבע - כרמיאל.
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
אם את צריכה עזרה בתהליך אני כאן בפרטי.
יש מצב שזה נראה את היתרה
יכול להיות
באותו הנושא: