7 תשובות
כן
כן
כן גם אח שלי
לאא איך אפשר זה כואב למות
איזה כוח סבל מצדיעה לל
גם אני שברתי את הרגל ולא בכיצי
משערת שפשוט זו סיבולת גבוהה
שואל השאלה:
אוקי
אנונימית