9 תשובות
מוות מיותר
לא מנסים לאותת לנו להפסיק מלחמת אחים ולא כלום, זה בולשיט (לדעתי)
וכן גם אחים מתים, צירוף מקרים פשוט

אז לדעתי אלוהים לא מנסה לסמן לנו כלום, במיוחד מהסיבה הפשוטה שאני לא מאמינה בו
מתי זה קרה?
לדעתי לא מקרי
אני חושבת שזאת לא מקריות, ה' מסמן לנו להשאר מאוחדים ולא להכנע לטרור.
שום דבר לא מקרי.
^מסכים, לדעתי מסמן על שאנחנו אחים שרוצחים אחד את השני בעזרת השנאה
אנשים נמצאים יחד עם המשפחה המצומצמת שלהם. זה לא דבר נדיר שאחים נמצאים באותו המקום באותו הזמן. לי זה נראה מקרי (אם כי זה כמובן מזעזע).
אנונימית
שואל השאלה:
^זה לא קרה כמעט באירועי טרור בעבר, בוודאי לא ברצף כזה של ארבע זוגות, וזוגות בדווקא.
אנונימי
שואל השאלה:
השאלה כמובן מופנית לאנשים מאמינים
אנונימי
המלחמת אחים צריכה להפסק