21 תשובות
יש הרבה כאלה
לא מוזר, גם אני ככה.
זה סבבה מלא עושים ככה
לא, הרוב ככה
ממש לא מוזר
לא ממש לא
אם לא חינכו אותך לדת ולא הסבירו לך את המחוייבות אליה - אז לא.
אנונימי
אז מה אם כולם ככה אז גם היא תהיה ככה??!!
ולשאלה ואני אומר את זה לכולם שאמרו גם אני ככה
זה לא הגיוני בכלל אתם סותרים את עצמכם תחשבו לשניה מה הסתירה ותבינו שאי אפשר לחיות ככה
אבל זה טוב שגם אם הבן אדם חילוני הוא מאמין אשרכם ישראל (ועדיין זה סותר)
ממש לא רוב עם ישראל ככה
לא מוזר מלא ככה
לא, לכל ישראל יש שורש נשמה שמחובר לקדושה.
המשמעות והמטרה שלנו היא רק להוציאו מן הכוח אל הפועל.
לא גם אני ככה
יש מלא כאלו וזה לא מוזר אבל זה סתירה
כן.
זה מוזר
אנונימי
^ יש סיבה לבריאת העולם ותכלית.
אנונימי
לא זה לא מוזר
זה לא מוזר גם המלאכים חטאו
לא, יש מלא כאלו
מצד ההיגיון כן, אבל לכולם יש יצר הרע צריך ללמוד להתגבר עליו