43 תשובות
בריונות זה בסדר כשצריך
מרוקאים הם אגרסיביים ואני לא אוהבת את התרבות שלהם.
אנונימית
נגד הומואים
סטיפס זה לא מקום ממכר

קופה ראשית לא מצחיקה

לשנות מין זה טיסה ישירה לבית משוגעים

האמריקאים בישראל זה בלתי נסבל בעליל

להעיף מישראל את כל הערבים ושרק יהודים יוכלו לחיות פה

בית ספר מעכב את רוב התלמידים, יכולנו להתקדם הרבה יותר בלעדיו
לבנים אין הפרעות אכילה
על מה המינוסים? הדעה שאני ממש לא מסכימה איתה והיא לא פופולארית זה שלבנים אין הפרעות אכילה, ברור שזה לא נכון. באמת לא הבנתי מה המינוסים
אנונימית
אני שמה חלב לפני קורנפלקס
צריך להעיף כל מתנחל ומתנחלת
ניתוח לשינוי מין לא צריך להיות ממומן על ידי המדינה
אנחנו חיים בסימולציה
לא צריכים לתת לילדים מתחת לגיל 21 או אפילו יותר להתחיל שינוי מין
ליאיר לפיד יש כריזמה של מחדד
קווין אוברייטד
לנה דל ריי לא משהו
אנונימית
דוחפים יותר מדי את הנושא של להטב לתכנים של ילדים
אנונימית
קייפופ זה יותר טוב מהשירים של לנה דל ריי ושל טיילור סוויפט
אנונימית
יש רק בן ובת אין דבר כזה להתחתן עם המין שלך
ישראל המדינה הכי טובה בעולם כולו
דילן אובריין לא חתיך (אל תהרגו אותי)
שצריך להפיץ את וואן פיס בכל העולם
לא משנה איפה ואיך
ילד צריך אבא ואמא ולא אבא ואבא או אמא ואמא
אנונימית
נגד השמנה לא בריאה
אין לי בעיה אם הוא מעשן
אנונימית
טונה זה טעים
מותר לצעוק "עד מתי" גם אם אתה לא עתיק מחזור אחרון בצבא
בית ספר מעכב מאוד את התלמידים
פרודקטיביות זה אוברייטד
פינטרסט זה חרטא, חרטא חרטא חרטא.
יופי זה אובססיה
וופל לימון זה מושלם
לאביב גפן יש מוזיקה טובה
ריברדייל היא אחלה סדרה ולא משעממת!!
מוות זה טוב
הומופובים הומואים מוכחשים
עלי גפן זה מגעיל ברמות
להיות שמן זה לא בסדר ואנשים חייבים להפסיק להתנהג כיאלו זה נורמלי
נכון לא נכון חרטט בביטחון
חלק מהתגובות פה באמת דוחות אותי
יש אנשים שדיספוריה מגדרית זה אשכרה הפרעה נפשית, למה לדיכאון יש טיפולים דרך קופת חולים אבל לדיספוריה אין? כי פתאום זה בא לכם לא טוב בעין?
זה הפרעה לכל דבר וצריך לטפל בזה

הפלות זה בסדר

למלאני מרטינז יש שירים מדהימים

להיות "אתם/הם" זה בסדר ולפחות *תנסו* לכבד את לשון הפנייה הזה
מזרחים הם ברברים
אנונימי
שהלהטב זה לא לפי הטבע

באמת שאין לי כח לריב על זה, שכל אחד יהיה מה שהוא ומי שהוא רוצה- אם ככה הוא מחליט, כי בסופו של דבר לכל אחד יש זכות בחירה.
אבל לדעתי ולדעת מה שאני מאמינה בו? זה לא בסדר(: גם אם זה מולד.
אני לא אחרים להטב בגלל זה, אבל צריך לטפל בזה.
תודה רבה על המעמד.
הפלה צריכה להיות לא חוקית
אין שום הוכחה שאלוהים קיים
יש רק 2 מינים
דוחפים את נושא הלהט"ב יותר מידי
אנונימית
יש רק שני מינים, זכר ונקבה, אין דבר כזה עוד מינים, וזה מגוכך כשאנשים רוצים שיפנו אליהם בדרכים שונות בגלל שהם מגדירים את עצמם כמקרר. כאילו אנשים לאן התגלגלנו.
omer2005
תל אביב זאת העיר הכי מגעילה שידעה ההיסטוריה
וואוו יש המון..לדעתי העיקרית היא..גזענות..הלוואי ויכולנו להכחיד אותה..(אולי תישאר בגדר חלום..כמו שאר האחרים..?!)
בתור חלק מהלהטב
לדעתי שמים יותר מידי תוכן של להט"ב בתכני ילדים שלא תבינו אותי לא נכון אין לי בעיה שיהיה שם את הקהילה אבל כאילו גם סטרייטים בכמות שווה
לדעתי להטב היא קהילה פרוגרסיבית מדי, כלומר היא יותר מדי מתקדמת ואני חושב שזה לא נכון לעשות את זה. לדעתי גם מלא ילדים מתחילים להגדיר את עצמם בגילים צעירים בגלל שזה טרנד.
בר רפאלי לא כזאת יפה
הומואים זה בסדר אבל זה לא נורמלי