9 תשובות
זה כי את מנסה לרצות אותם
כנראה שהן לא מקבלות אותך כמו שאת
אז בקשה שרק את יכולה להחליט
תעזבי את הכל ותהי עצמך
קודם כל, אם את מחקה אחרים ורואה דוגמאות של התנהגויות של אנשים/נשים אחרים דרך רשתות חברתיות או כל דבר אחר, אז מומלץ להפסיק עם זה, ואם תעשי את זה את עם הזמן תשתני וכבר תחזרי להתנהג בצורה האמיתית שלך, ודבר שני, אם את מתנהגת ככה בגלל שאת מפחדת מביקורות של אחרים ועוד אז את צריכה לקחת "סיכונים" ויותר להתנסות בהתנהגות האמיתי שלך כביכול וככה לראות שהכל בסדר ועדיין הולך לך למרות שאת בכלל לא מתנהגת בצורה שהיא לא את
ככה זה לכולם במידה מסוימת, מעורבב עם קצת טעם משלך אבל בסופו של דבר לכל בני האדם יש אוטומט חיקוי של הסביבה
שואל השאלה:
תודה רבה תאמת אני חושבת שאני מושפעת מהטיקטוק את ממליצה לי להפסיק לשבוע ולראות מה יהיה?
לא חושבת שזה קשור
אנחנו מושפעים מהחברה ואם זה לא יהיה מהטיקטוק זה יראה מפלטפורמה אחרת
שואל השאלה:
אוקיי תודה שענית❤❤
כן בטח שכדאי ויכול להיות שזאת הבעיה שלך ב100 אחוז, יכול להיות שבגלל שהיית גם לתקופה ארוכה במצב הזה יכול להיות שנוצרה אצלך התמכרות אבל לא בטוח, אם כן, אז תנסי להתעסק בדברים אחרים מעניינים יותר ולנסות כמה שיותר לא להגיע למצב של שיעמום ודרך אגב אני בן לא בת...
שואל השאלה:
תודה רבה אתה ממש מקסים❤❤
את מנסה לרצות אחרים את מוזמנת לפרטי אני אשמח לעזור לך