7 תשובות
לא הייתי ממשיכה את השיחה, לא מרגישה בנוח לדבר עם מישהו שיש ביינינו 4 שנים הבדל
מה שנוח לך
לא
תדברי עם שניצלתיסבטורטיה
היא אחלה והיא בגיל שלך
היא אחלה והיא בגיל שלך
לדעתי מוזר
תלוי כמה את בוגרת
אנונימית
אני אישית היית ממשיכה שיחה אם היית מתחילה
וכולם פה ממש נחמדים ומצחיקים לכי על זה אין לך מה להפסיד
וכולם פה ממש נחמדים ומצחיקים לכי על זה אין לך מה להפסיד
באותו הנושא: