7 תשובות
לא הייתי ממשיכה את השיחה, לא מרגישה בנוח לדבר עם מישהו שיש ביינינו 4 שנים הבדל
מה שנוח לך
תדברי עם שניצלתיסבטורטיה
היא אחלה והיא בגיל שלך
לדעתי מוזר
727
תלוי כמה את בוגרת
אנונימית
אני אישית היית ממשיכה שיחה אם היית מתחילה
וכולם פה ממש נחמדים ומצחיקים לכי על זה אין לך מה להפסיד