4 תשובות
לא. אני עדיין באה לבית הספר מדי פעם. בעיקרון אצלי רוב הבגרויות הן קיץ ולכן עוד לא נגמרו השיעורים. אבל יש המון המון ביטולים.
^אף שמיניסט לא לומד עד סוף יוני, לרוב נשארים 3-4 מקצועות מקסימום באפריל.
לא. יש עוד חודשיים
שואל השאלה:
אבל רובם כבר קיבלו תעודת בגרות כבר?
אנונימי
לא בדיוק.
יש בגרויות וזה אבל כבר לא באים ממש לבית ספר