4 תשובות
לא. אני עדיין באה לבית הספר מדי פעם. בעיקרון אצלי רוב הבגרויות הן קיץ ולכן עוד לא נגמרו השיעורים. אבל יש המון המון ביטולים.
^אף שמיניסט לא לומד עד סוף יוני, לרוב נשארים 3-4 מקצועות מקסימום באפריל.
^אף שמיניסט לא לומד עד סוף יוני, לרוב נשארים 3-4 מקצועות מקסימום באפריל.
לא. יש עוד חודשיים
שואל השאלה:
אבל רובם כבר קיבלו תעודת בגרות כבר?
אבל רובם כבר קיבלו תעודת בגרות כבר?
אנונימי
לא בדיוק.
יש בגרויות וזה אבל כבר לא באים ממש לבית ספר
יש בגרויות וזה אבל כבר לא באים ממש לבית ספר
באותו הנושא: