7 תשובות
עזבי אם ניסית לדבר ולהגיד מה מציק לך והוא לא מבין אז אין לך עוד מה לעשות בקשר לזה
פשוט תסנני וזהו אל תכתבי לו כלום
ילד קטן, לא שווה את זה
"טוב"
תכתבי טוב
תראי מה הוא עונה, אם מסנן תחתכי
תראי מה הוא עונה, אם מסנן תחתכי
תכתבי טוב