2 תשובות
יש את חוף גיא אן אני לא טועה זה 50 שח כניסה לאדם ויש שם בריכה
חוף צאלון
חוף לבנון
ממליצה קודם להסתכל בתמונות או ביקורות כדי שתחליטו מה הכי טוב לכם
וכניסה זה בערך 50-70 ש''ח לאדם/ ללילה לאוטו אני לא סגורה על זה
כדאי לבדוק קודם
אבל בעיקרון שני החופים האלה ממש יפים וטובים
חוף לבנון
ממליצה קודם להסתכל בתמונות או ביקורות כדי שתחליטו מה הכי טוב לכם
וכניסה זה בערך 50-70 ש''ח לאדם/ ללילה לאוטו אני לא סגורה על זה
כדאי לבדוק קודם
אבל בעיקרון שני החופים האלה ממש יפים וטובים
באותו הנושא: