5 תשובות
יש לי תוכנה.

צור קשר
[email protected]
דני
בטחח שישש לידיד שלי יש את זה..!
עמית
גם אם יש,
לא ניראה לי שמישהו יביא לך-זה לא מהות האתר..
לאא ניראה לי שיש כזאת..
מאמי ממסיטה מאמי סניוריטה
יש תוכנה, אבל קונים אותה בכסף, כמו תוכנות אבטחת מידע vip אחרות.
יש כמה תוכנות בסגנון, אני בטוח שתמצאי במחיר סביר אם תחפשי.
בכ"מ, זה לא בשביל לייקים לסטטוסים אלא לייקים לקבוצות של אתרים, כדי לקדם את האתר בעיקר.
.....