4 תשובות
כן אני עשיתי את זה
אני לבל 48
לא נראלי, כי אם משהו ישתבש לך אז הלך הכל..
נראלי תשמרי כסף ושימי בצד למקרה וזה לא יעבוד לך, ואחרי שיש לך כסף בצד תמכרי חלק גדול בשביל שיהיה לך מספיק למכונות.
בהצלחה ותהני :)
זה תלוי כי אם את מוכרת את כל הדברים האלה את מרוויחה כסף ואם את משתמשת בהם את יכולה לקבל נקודות כדי לעלות רמה
שואל השאלה:
אני בשלב 19
והמחסנים שלי שתיהם 150
אז עדיף למכור רק אוכל אתם אומרים?
אנונימית