8 תשובות
אני
אני ואחותי באותו החדר ובמשך 4-5 בקושי דיברנו אחת עם השנייה
אבל בזמן האחרון עשינו המון שיחות של איזה 3 שעות וזה מוזר עד כמה לא הכרתי אותב
אנונימית
אני
אנונימי
אחותי כבר עברה בית אבל כשהיא הייתה גרה בבית בקושי היינו מדברות
אני
אני מדברת עם אח שלי 24 שעות יותר ממה שצריך.
אנונימית