7 תשובות
זה ממש לא מכבד. אבל עם רוצים אז שיעשו...
שואל השאלה:
אוי באים בכל זאת?? מה נסגר איתם לא יכולים לחכות??
אנונימית
כנראה שלא וזה מזעזע
לא מכבד למרות שבתכלס אם הם רוצים שילכו אין לי מה להגיד
לדעתי בכלל צריך שמקומות בילוי יהיו סגורים ביום השואה
אנונימי
זה לא מכבד אבל הרבה עושים את זה לצערי
לא מכבד